søndag den 5. juni 2011

Mødrehjælpen og mors fotomodel

For et stykke tid siden ryddede jeg op i ungernes tøj og sorterede det i hvad jeg ville gemme og hvad jeg ville sende til Mødrehjælpen. Jeg endte med 10 sorte sække med tøj til genbrug (hvem påstod at mine unger havde meget tøj?) og efter at en af vores veninder der ventede tvillinger havde været forbi og fået hvad hun kunne bruge skulle resten til genbrug. Jeg tog det så med sidste gang jeg skulle til behandling på Riget og kørte forbi Børnestafetten i Jægersborggade med det hele.


Jeg elsker virkeligt vores Berlingo!! Vi kan have næsten hvad som helst i den, skydedørene er geniale på en parkeringsplads og den er så høj at det er nemt at tage unger ind og ud af autostole.

Samtidigt vokser mine unger som ukrudt. Freja på snart 2½ bruger nu str. 104 og Silja på 10 måneder bruger str. 86, så jeg var for gud-ved-hvilken-gang ved at rende tør for tøj - løsningen er at købe noget mere og der er lagersalg en billigere måde at gøre præcist det, så jeg tog 3 dybe indåndinger og tog på Molo lagersalg.

Det var overraskende behageligt, køerne var ikke for lange, det var nogenlunde overskueligt - desværre var der stort set intet i str. 86 da jeg kom på 3. dagen. Jeg fandt dog nogle heldragter til Silja og et par kjoler og et enkelt par leggins til Freja og en fleece til hver af pigerne så det var ikke helt spildt.

Da jeg kom hjem skulle min lille linselus prøve lidt af dagens høst...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar