torsdag den 26. maj 2011

Mors Lækkerlap...

Så har jeg fået syet det første af mit fine småfolk æble stof og jeg mange flere ideer til hvad resten skal blive til. Til den pris gælder det jo om at strække det længst muligt.

Jeg har eksperimenteret lidt med forskellige mønstre på tunikaer, og jeg er blevet ret glad for den her fra MiniKrea til Silja.

Her kommer lige et par action pics fra da madammen prøvede tøjet tidligere i dag.




Det sidste billede viser måske ikke tøjet så meget, men jeg kunne ikke stå for det, så det har også lige sneget sig med.

Tunikaen er i Æblestof fra Småfolk, og ærmerne er i en lækker bomulds Broderi Anglaise. Der er elastik i halsen og i ærmerne.



Bukserne er i en tynd, blød mørkeblå denim med et æble applikeret på låret. Ribben er med lilla og hvide striber.




2 kommentarer:

  1. Hun er satme bare så skøn og fedt tøj!!! bliver nød til at eje noget stof til mine tøser:)

    SvarSlet
  2. Jeg skal nok hjælpe dig :)

    SvarSlet